Tuesday, March 31, 2009

Surprise/Überraschung!

I got the sweetest surprise in the mail today... and it was totally and completely unexpected. Stephie from Siebeneinunddreisig, winner of the March giveaway/gewinnspiel, sent me the most adorable little note cards as a thank you. (designed by Lisa DeJohn)

Attached to the precious cards, which feature four different birds, was a yellow Easter chick that she made... perfect for this season. Just this morning I was thinking how much I have been enjoying the birds that have been coming to visit us each morning at breakfast.. and then these these little guys flew in. Wunderschön!...

... Und jetzt ein richtiges, riesiges, ganz herzliches Dankeschön an meine "Österreichische Freundin", die richtig ausgesucht hat, was genau zu meinem Geschmack passt. Die süsse Stephie lässt regelmässig englische Kommentare auf meinem blog, obwohl es für sie eine Fremdsprache ist. Tausend, tausend Dank!

3 comments :

  1. Wie ich mich freue, dass du dich freust!
    Befürchte die Verwechslungsgefahr mit dem Osterhasen besteht wieder einmal...
    Ganz liebe Grüße aus dem sonnigen (ja, heute war es sonnig) Österreich und einen wunderschönen Abend noch!
    Stephie

    PS: Der nächste Kommentar ist dann wieder auf Englisch, aber nachdem du mir so liebe Worte in Deutsch geschrieben hast, hab ich beschlossen dir heute auch in dieser Sprache zu antworten.

    ReplyDelete
  2. Jumping is the new running!
    Long lives the Osterhase!

    ReplyDelete

Your comments are what makes blogging fun for me!

Related Posts with Thumbnails